מהדקים את שיתוף הפעולה בין 'מכבי' ל'עזר מציון'

    עפר גדנקן No Comments on מהדקים את שיתוף הפעולה בין 'מכבי' ל'עזר מציון'

    בכירי מכבי במחוז המרכז קיימו סיור מקצועי בארגון 'עזר מציון'

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש מחוז המרכז במכבי ובכירי המחוז במכבי שירותי בריאות ערכו סיור מקצועי במחלקות השונות של ארגון 'עזר מציון', שמטרתו הידוק שיתוף הפעולה והעשייה המשותפת למען החברים * ראש המחוז, מר דניאל ברמן: "אנו רואים חשיבות רבה בהעמקת הקשר שלנו עם הקהילה, נמשיך להוביל את שיתוף הפעולה גם בעתיד".

    במסגרת סיור מקצועי שקיימו בכירי מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות במחלקות ארגון 'עזר מציון', הם עמדו על הצרכים המקומיים השונים שהמענה עליהם ניתן באמצעות הארגון, ועסקו בהמשך שיתוף הפעולה הפורה בין הנהלת מכבי לראשי ארגון החסד הידוע. שיתוף הפעולה ההדוק לאורך תקופת הקורונה כלל אספקת צרכים רפואיים עד פתח הבית וביצוע שיחות טלפוניות למטרות רפואיות, כאשר מומחי מכבי ואנשי 'עזר  מציון' מספקים את המעטפת באופן מיטבי.

    מטעם מכבי השתתפו בסיור ראש מחוז המרכז מר דניאל ברמן, הרופאה המחוזית ד"ר מרינה מור שלום, מנהל הכספים מר עומר רוזנברג, מנהל מרחב בני ברק ר' ברוך שטרן, ומנהל המחלקה הפסיכיאטרית במחוז המרכז ד"ר ירחמיאל ברבר.

    מטעם עזר מציון השתתפו מנכ"ל הארגון הרב חיים פרוינד, ונציגי הארגון ר' שרגא יעקובסון, ר' זאב פרוינד, ור' משה חרש. המשתתפים בסיור המקצועי דנו בהתפתחות הרפואית והמענה המקיף לתושבים חברי מכבי, כשבמסגרתו הועלתה החשיבות של המשך שיתוף הפעולה והעמקת הקשר כדי לתת מענה מיטבי בכל התחומים.

    את הסיור הובילו נציגי עזר מציון, והוא כלל ביקור במחלקות הרלוונטיות, בהן המכון להתפתחות הילד ויחידות הרווחה של הארגון. בכירי מכבי התפעלו מהיכולת ומהעבודה המאומצת של 'עזר מציון' גם בימי בשגרה, ובפרט בתקופת זו של נגיף הקורונה. הם ציינו את ההתנדבות המסורה, המשאבים הרבים שמקצה הארגון למטרות בריאות והפעילות האינטנסיבית למען הציבור. כמו כן, הם שוחחו על המשך שיתופי פעולה במגוון תחומים כפי שנעשה עד היום, ואף על הרחבת הקשר והעמקתו מעבר לכך בעתיד.

    ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "כארגון הבריאות המוביל במדינה, מכבי רואה חשיבות רבה בהעמקת הקשר עם הקהילה במגזר החרדי בכלל ובעיר בני ברק בפרט, ונמשיך להוביל את שיתוף הפעולה גם בעתיד. החיבור עם ארגון 'עזר מציון' הוא מתבקש ובעל משמעות גדולה עבורנו, שכן מדובר בארגון גדול ומוביל בעשיית החסד בישראל ובכך מתחבר למכבי כארגון שמוביל את שירותי הבריאות המתקדמים והטובים ביותר".

    מנהל מרחב בני ברק, ר' ברוך שטרן: "מכבי רואה לעצמה זכות לעבוד בשיתוף פעולה עם ארגון 'עזר מציון'. הסיור המקצועי הוא נדבך חשוב מאד לעשייה המשותפת למען חברי מכבי, ואנו מחויבים להמשיך את הקשר באופן היעיל ביותר כדי לקדם את תחומי הבריאות השונים בסטנדרטים הגבוהים ביותר".

     



    0 תגובות